STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Hati ini | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Hati ini

Hati berbicara mulut terdiam membisu
Hati menangis mulut terus mengukir senyuman
Hati disakiti tetapi terus kuat dan tabah
Hati menahan kesakitan namun terus kuat untuk laluinya
Hati menahan kesedihan tetapi tiada siapa yang cuba fahaminya

Semakin terus disakiti hati ini semakin keras untuk menerima sesuatu
Semakin terus di khianati hati ini semakin hancur
Jika hati ini bisa berkata-kata saat saya tidur mungkin orang disekeliling memahami
Jika hati ini bisa buat kamu memahami mungkin saat ini saya sedang tersenyum
bahagia,

Bibir terus terukir senyuman menunjukkan saya gembira
Riak muka terus diberi senyuman supaya awak tahu saya sangat bahagia apabia
bersama awak

Senyuman,Riang tawa semua untuk awak
Saya nak awak tahu yang saya gembira hadirnya awak disisi saya :')
Hati ini cuma minta dihargai oleh insan yang berada di hati ini.................

No comments: