STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Lepak bersama Isma Af7 | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Lepak bersama Isma Af7

Assalammualaikum. Lama kan aku tak update blog. Last update pasal pemenang itu je, sebab terlalu buzy. Haa harini cuma nak update pasal cuti-cuti je. Sape nak join cuti-cuti bersama FansIsmaEva bulan 5 nanti..? Isma Af7 kakak tomok. Semua mesti pelik, haha. Apa kena mengena aku dgn dia. Aku dengan dia dah lama pun kenal. Aku yang buatkan dia blog fc. Dari situ lahh kenal kenalannnn. Dia pun peramah gilaa tak sombong bagai. Ceh cehhh puji melambung. Haha

Sapa nak join boleh contact saya. By email pun boleh dianaena@ymail.com. Pakej? Ouh bukan pakej. Cuma perlu bayar duit apartment dan tshirt. Yang lain2 nanti belanja sendiri. Ada banya game yang akan dijalankann. Haha surprise konon. Jum joinn 19hb-21hb mei... Siapa dari KL atau mana-2 boleh contact sebab kita akan booking flight nanti. Dan boleh ke SINI SEKIAN

No comments: