STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Sunyi,Sepi. Ya Allah | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Sunyi,Sepi. Ya Allah

Kadang-kadang hidup ni macam-macam jenis ada
Ada hari kita sedih, ada hari kita seronok
Walau macam mana pun hidup ni penuh dengan
Cabaran,
Dugaan,
Ujian,
Rintangan,
Semua ni dari Allah SWT.
Kadang kita tak sedar Allah sedang uji hambanya
Dia takkan beri ujian lebih daripada kemampuan seseorang
Mungkin harini hari aku senang-lenang
Masa hadapan nanti apa pula?
Kita sunyi satu masa nanti pasti Allah gantikan dengan kegembiraan
Sepi, pasti Allah akan gantikan dengan keseronokkan.

Sakit macam mana pun kita nak hadapi semua benda ni kita kena kuat
Siapa lagi nak tolong kalau bukan diri sendiri?
Awak kuat erny kuat. Teruskan walau apa pun terjadi. Ernyy boleh :'D



3 comments:

LuzKlaRita93 said...

Ye,, kita kena kuat hadapi dunia ni,, awak boleh!! kita sume boleh ^_^

erny nur aiman said...

@LuzKlaRita93 betul tu kan :')

NuRuL AtiQAh said...

yeahh ~ kita mesti kuat untuk terus tempuh segala rintangan daripadaNYA :)