STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Herbalife | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Herbalife

Assalammualaikum.

Hai peeps.. Okay kalau tengok tajuk mesti semua orang tahu kan? Okay bukan nak suruh beli ke apa cuma nak promote and bg tahu kesan-2 minum herbalife ni. Haa ni diaa nak habaq mai kat hampa semua. Eh penang mai pulak. K watever! Okay actually aku dah start minum Herbalife ni dah 3bulan.. Memang best juga la.. Kesan-2 pun dah nampak. Actually minum herbalife ni boleh kuruskan badan gemukkan badan. Hilangkan penyakit kencing tikus,darah tinggi dan macam-2. Tapi kena ikut nasihat dokter dulu. Aku minum pun sebab nak bagi kulit licin, hahahaahaha -.-' pastu nak kasi sihat tubuh badan. Hmm alhamdullilah nampak jugak la kesan2 tu haa. Tapi jangan la bergantung 100% dkt sini tak bagus jugak kan?

Serious, abang aku yang badannya berisi gemuk skrg berat badan dah tinggal 50 je dari 60kg. Seminggu boleh turun 3kg. Aku tak tipu. Lagipun herbalife ni tak keluar tv kan dia punya produk? Sebab produk ni exklusif. Tak baru tak lama dkt malaysia ni. Memang best. Boleh cuba.. Tak rugi duit pun cuba benda ni, tapi amat berbaloi. Kesan2 nya pun nampak. Kalau nak minum dekat tempatnya pun boleh untuk sesi percubaan.. Nanti diaorang terangkan lahhh. :D pada yang belum cuba carilah club herbalife yang berdekatannn. Belum cuba belum tahu. Tak kenal maka tak cinta...

Ada sesiapa yang berminat nak jadi agen topup? Jomm keuntungan berbaloi. Boleh PM saya di fb untuk keterangan lanjut .. LINK

No comments: