STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
What's your ambition | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

What's your ambition

Assalammualaikum

Aku dah balik dari KL. Yayyy! 3 hari berjalan pun xpe la.. Hari jumaat pegi balik KL nak ambil ic dekat putrajaya. Wuwuw -.-' okay cakap pasal ambition.. Semua pun pasti ada cita-cita tersendiri.. Memula masuk sekolah pun dah kena tulis cita-cita. Cita-cita aku dulu nak jadi penyanyi pelakon.. Nak glamour kononnya macam Dato Siti.. Lepastu nak jadi polis. What? Polis? Macam mana aku boleh minat dengan polis pun tak tahu la.. Then cita-cita seterusnya nak jadi model. Macam-macam cita-cita aku bubuh. Hahaha..

Tapi sekarang aku macam yakin je nak jadi Lawyer and nak buka Bakery ataupun butik sendiri. Law pun best sebab entah tapi best. Tapi tu laa kena banyak membaca, hehe.. Alaa boleh cuba kan? Bakery ni in shaa Allah boleh atleast sekarang aku dah ada pengalaman buat kek semua.. Butik? Masih mencuba perlahan-lahan.. Banyak cita-cita sekarang ni. Semuanya bermula dari Aziz. Dia minat chef lepastu macam tengah plan jee. Haha, nanti kita bukak bakery, ada satu bahagian untuk makan-makan lunch satu bahagian tempat makan-makan aiskrim yg ringan2 je, satu bahagian lagi tempat lepak-lepak.. Nanti kita decorate la tempat tu dengan warna-warna yang colourful. Awak bahagian bakery saye tempat masak-masak lunch. Nama tempat tu nanti "ErAz All Here" maksud? Semua disini. Haha..

Berangan laa kononnya. Actually, sekarang pun kami dok buat topup. Bisnes kamii. Aku pulak jual baju online, t-shirt printing, and craft handmade.. Haa sememangnya aku suka bab berniaga.. Entah la memang aku minat berbisnes.. Doa-doa lah berjaya :) meh meh share anda pulak apa cita-cita?

No comments: