STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Nuffnang aku dah bertukar ke Gliterati | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Nuffnang aku dah bertukar ke Gliterati

Assalammualaikum...

Hai, aku kena buat blog baru. Sayangnya follower aku yang 600 tu :( kejam la hacker tu. Perserta contest aku pun dah aku tak tahu nak buat macam mana lagi. Saya harap kerjasama anda ye wahai semua.. Sila backlink balik ke fanpage saya. Please nanti saya nak bagi hadiah macam mana ni? Beri kerjasama ye..

By the way bukan ini yang saya nak cerita tetapi ini. Sebelum ni nuffnang aku masih "Non-Gliterati" tapi sekarang dah ke "Gliterati" last week aku ada hantar ticket dekat nuffnang tanya apa masalah yang taidak boleh aku dapat gliterati the dia balas panjang jugak la, tengok2 dah dapat gliterati.. Ya Allah baiknye nuffnang ni. Ni yang sayang nuffnang ni. Muehehehe.

Okay kepada sesiapa yang nak dapat Gliterati tuu, hantar la ticket dekat dorang. And tips-2 untuk dapat gliterati adalah jangan lah anda menduakan Nuffnang ok. Anda kena setia sepertimana anda setia dengan boyfriend , girlfriend anda. Huehue.. Okay byee..


No comments: