STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Orang kampung VS Orang Bandar | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Orang kampung VS Orang Bandar

Assalammualaikum...

Hai uolllsss. Harini nak cerita pasal kami, kami berEmpat. Okay mulanya macam ni, Aziz ajak aku keluar sebab dia nak minta maaf dari aku. Last week dia pergi futsal balik malam, ni kononnya macam merajuk ah weh. Hua2. Lepastu ni kononnya nak ambil hati laa, haha. Then, dia pun ajak aku keluar makan.. Ajak juga Ika dengan Apis. K dalam perbualan ni aku dengan aziz macam gaduh laa. Dia ajak aku makan oldtown, aku taknak! Sebab ramai pakcik2 makcik2 sana. Lepastu aku ajak makan kfc, dia taknak. Katanya segan. Katanya lagi asyik dia je ikut ckp aku, hahahahaaa. K la dgr la juga permintaan dia. Dia nak makan pizza. Bermula lah kisah nyaa...

Abu: Kita makan pizza okay RM40 pun dah cukup
Aku: Taknak! Cek tak suka makan PIZZA sebab saye ni orang kampung bukan macam awak!!
Abu: HAHAHAHA *gelakbesor... Awak asal dari mana?
Aku: Dari KAMPUNG! Berapa kali nak cakap ni...
Abu: Eh biar betol? Saye asal dari perut IBU.. Awak ni biar betol dari KAMPONG...
Aku: ^_________________^ hahahaha gelak dalam hati..
Aku: Haa okay2.. Menangla kt awak..
Abu: K kita makan dkt Pizza ye... Saye nak makan spaghetiiii..
Aku: K saya tak suka makan spagheti*part spaghetii tu salah sebut sikit.
Abu: HAHAHA k nampak dah orang kampung.
Aku: OKBYE!!!

Okay kejam kan? I hate himmmmmmm. Haha. Papepun semalam aku makan juga pizza. Lepastu nak ayam pula, aku tatau dia tak makan berapa hari. Aku order 4ketul dia marah. Siap tanya lagi, Apasal order 4 ja? Nak 6ketul... K up to youu bebehh.. K lepastu huha huha dengan dorang entah menggila apa pun tatauuu. Hahaha, ok byee.


No comments: