STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Saya konvokesyen kali kedua | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Saya konvokesyen kali kedua

Assalammualaikum

3 hari aku dekat kl. Hmm sebenarnya ada konvokesyen sedara. Dia ajak pegi so, pegi lah.. Kami pegi hari isnin pagi, sebab chek in hotel pukul 2. Sampai pun memang tepat pukul 2. Cun-cun je masa. Hotel dia pun macam awesome je. Bilik tu sweet je, kecik je.. Alaa, terbayang aku dengan aziz, ehh. Haha. Okay sampai-2 je memang takde arah tuju aku malas nak keluar duduk bilik lepastu tido. Peergh best.. Malam keluar makan then pegi jakel.. Haa dapat la kain sepasang, dapat tudung 1.. Woww! Harga pun boleh tahan. Yang tak tahannya tudung dekat ariani je RM800. Tudung cantik harga pun lawa. Tapi setakat dekat pb ni rm50 je kot. Hahaha! Tudung je pun, sama ja. Kualitinya mungkin keselesaan. Hmm mana yang mampu sudah!

Then esok pagi memang aku bebai laa panas-panas dah la tak makan pagi panas terik jalan punya jauh Uitm pun besor sangat.. Penat berjalan. Cari depa sampai tak jumpa. Huh! Lepastu boleh lagi buat lengai. Rasa macam nak jerekah ja. Aziz pun percuma ja kena maki. Tulaaa tuduh lagi cakap aku usha laki lain. Kepala hotak muu! Then sampai kedai cinta sayang, dapat ayam peha seketul senyum besor aku tambah dua kali. Hehehehe, kenyanggg! Alhamdullilah.... Then terus gerak pegi Bangi. Tidur umah sedara dekat puncak bangi. K sangat selesa. Malam tu lepak dengan abang, Ya Allah hujan punya la lebat.... Lepastu harini siap2 nak balik je.

Haa sebenarnya pagi tadi pegi putrajaya JPN. Buat apa? HAHAHA buat ic. Kami semua buat ic sebab siap cepat.. Nak tukar ic baru kononnyaa. Kakak tu tanya kenapa nak tukar ic, aku cakap tak boleh detect kakak tu kata eh boleh je. Aku cakap, "haa buat jela kak oii" sambil senyum2. Hahah. RM10 je punn. Alaaa, aku nak gambar baru, gambar lama macam pendatang asing je.. Huahua.








Byeee

6 comments:

YasminRoslan said...

huhu . dapat bunga sape bg tuu...

erny nur aiman said...

Bf bagi :D eh eh hehe. Bungan sepupu tu. hehe

amgyver said...

congratz!!!
done follow..
follow me back ya.. http://amgyver.blogspot.com

amgyver said...

congratz!!!
done follow..
follow me back ya.. http://amgyver.blogspot.com

amgyver said...

congratz!!!
done follow..
follow me back ya.. http://amgyver.blogspot.com

erny nur aiman said...

doakan saya pulak :)