STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Istanbul Aku Datang Movie | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Istanbul Aku Datang Movie

Assalammualaikum.

Hai kk staright eh.. Korang semua dah tengok Istanbul Aku Datang? Dah ke? Haa amacam? Mybe aku orang paling lambat tengok cerita ni. Haha. Aku baru beli tadi dekat AstroFirst. Ya Allah happy je memula aku tengok. Lisa is so cutee cutee and cutee! Untuk yusry dapat si lisa ni.. Aku penah tengok instaG dorang, peergh so sweet. Okay, actually cerita tu happy pada permulaannya dan ditengah sangat sedih sehinggakan jatuh air mataku inidan akhirnya sangat happy ending. Omg bestnya. Idam-idamkan macam tu la pulak. Hehe...
She was so cute , auwmmmm!

1 comment:

Syiffa Roxy said...

Lahh kenapa x tengok kt Youtube ? btw memang ohsem kn cerita ni ? :D