STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Tuan online shop selalu jugak kena bahan | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Tuan online shop selalu jugak kena bahan

Aku bukan nak kutuk tuan online shop ke apa sebab aku pun tuan online shop juga. Haha. Korang mesti penah beli barangan online kan? Setakat ni korang puas hati tak? Bukan aku nak kutuk customer bukan k bukan. Aku nak cakap, bahas, bagitahu. K faham? Satgi tak pasal aku pulak kena, wuuuu -.-'
Okay. Actually sesetengah pelanggan tak faham berniaga online ni. Para peniaga ni bukan ada brg ready stock dekat tangan ada yg pre-order yg luar malaysia. Itulahh ada yg PRE-ORDER item okay. Kita bukan nak makan duit orang tak la sayang.

Aku pun pernah laa kena dengan sebilangan orang kena cap penipu. Masa tu aku je yg tanggung malu semua ada tapi aku tak la nak pegi komen status dia, takut nanti lagi besor. Tup tup esok barang dia sampai. Haaa! Mana mu nak letak muka muuu? Kalau orang tak kutuk sekali xpe, ni masalahnya Ya Allah orang kutuk segala bagai. Aku hanya mampu bersabar jelaaa :( Aku terangkan dekat sini ye. Sesetengah barang adalah PRE-ORDER dan sesetengah barang adalah READY STOCK. Ada yang barang luar malaysia so, memang lambat sayang. Kita tak tipu. Kalau awak nak tengok peniaga tu tipu awak tengok feedback customer lain. Kalau tipu mesti customer lain dan bahan dan pergi report ke apa yg dia mahu. Kita nak rezeki halal ;) Tolong like ErazOnlineBoutique Assalammualaikum

No comments: