STATUS UPDATED!
Nak cari sponser ke? Inbox ernyy ye :*
Semakan keputusan PMR 2012 | Super Awesome Blog

Ernyy's Online Shop

Semakan keputusan PMR 2012

Assalammualaikum

Hari demi hari pasti semuanya tengah risau pasal keputusan PMR yang bakal keluar dalam lingkungan 19hb dan selepas. Hmm berdebar kan rasa dihati ini. Muahaha. Walaupun ramai yg cakap PMR is nothing cuma menentukan kelas untuk ke form 4, tapi ianya sangat penting bagi student yang bijak memikir dan menganggap ianya satu yang sangat penting kerana ini adalah langkah kedua selepas PMR. Kalau PMR pun tak lepas macam mana nak ke peringkat seterusnya kan. So, korang boleh fikir. Jangan ambil mudah disetiap yang kita lakukan. Lepas aku kaji en.google semua yes! Nak jadi pandai mestilah bergaul dengan orang yang suka belajar,suka semak soalan-soalan lepas, yang rajin mengulangkaji,tidak tinggal solat. Why? Sebab dari dia kita bersama, mungkin lebih baik diri kita kan daripada kawan dengan kawan yang tak suka study and else.

Ini yang aku baca dekat google la kan. So, boleh je sedar demi hari ke hari. Takde masalah kan? Jangan la terlalu straight. Jangan risau kutukan orang, sebab yang nak berjaya tu nanti kita. So, no problem laa. So, bagi yang tak tahu cara semakan keputusan nanti.

Boleh la log in ke SEMAK KEPUTUSAN atau pun sms je

contoh:
PMR (ANGKA GILIRAN) send ke 15888
Semakan bermula sekitar 20december ini. Ini cuma ramalan so, jangan la terlalu nak beria sangat sampai orang salah sangka nanti. RAMALAN okay RAMALAN!

No comments: